A

Etapele de desfasurarea a procesului de recrutare si selectie

Strategia de cautare si selectie promovata de HRC este definita de 8 etape bine determinate.
Etapa Nr.1
ANALIZAM postul oferit , mediul in care viitorul angajat isi va desfasura activitatea si mai ales analizam cultura si strategia companiei dvs. Aceasta analiza ofera posibilitatea companiei d-voastre de a contura corect profilul angajatului ideal.
Etapa Nr.2
SELECTAM din vasta noastra baza de date computerizata , dosarele aplicantilor care se incadreaza cel mai bine in profilul stabilit de catre consultantii nostrii specializati in etapa nr.1

Etapa Nr.3
INTERVIEVAM potentialii candidati selectati in etapa nr.2; examinam atent dosarul fiecarui candidat in parte; verificam recomandarile si calificarile acestuia si efectuam o evaluare completa a aplicantului ( atat din punct de vedere profesional cat si psiho-moral)

Etapa Nr.4
PREZENTAM dosarul complet al fiecarui candidat nominalizat de noi in etapa nr.3, impreuna cu recomandarile noastre(fisa de evaluare) cu privire la studiile , experienta profesionala , aptitudinile , nivelul motivational si capacitatea de integrare a candidatului in cadrul companiei dvs.
Etapa Nr.5
PROGRAMAM interviul final desfasurat intre un reprezentant al companiei dvs si candidatii nominalizati , interviu la care beneficiati de asistenta unui consultant specializat din cadrul firmei noastre.HRC va asigura o stricta confidentialitate a datelor pentru ambele parti implicate in procesul de recrutare.
Etapa Nr.6
ASISTAM la selectarea viitorului angajat si va oferim consultanta necesara in intocmirea si negocierea contractului de munca , daca este cazul.
Etapa Nr.7
MONITORIZAM candidatul angajat pe o perioada de aprox. 6 luni pentru a preveni posibile neconformitati. HRC organizeaza cursuri de pregatire in domeniile in care urmeaza sa se angajeze candidatul , incercand prin aceasta sa va oferim un angajat ( candidat) foarte bine pregatit din punct de vedere profesional si care sa se integreze cat mai bine in colectivul companiei dvs.

HRC realizeaza o selectie riguroasa dintr-un numar foarte mare de candidati.Cei mai buni candidati sunt prezentati companiei dvs impreuna cu dosarul complet ce contine:

  • date personale ( fam, profesie , abilitati, obiective profesionale)
  • studii si calificari
  • experienta profesionala
  • profil psihologic ( abilitati mentale , comportamentale de adaptabilitate, principalii factori motivationali etc)
  • profil moral ( include verificarea referintelor)
  • comentariile si recomandarile noastre